Google AdWords - reklamiranje na google-u

Google AdWords - reklamiranje na google-u

Šta je to adwords?

Google - jedan od prvih pojmova koji nam svima padne na pamet kada pomislimo na Internet. Definitivno se možemo složiti oko toga da mu ni jedan drugi pretraživač nije ravan. Kada želimo nešto da nađemo, kupimo, saznamo... upravo je Google taj koga ćemo pitati i čijim odgovorima verujemo. Zar ne bi bilo sjajno da korisniku koji želi nešto da pronađe, a Vi mu baš to možete pružiti, Google ponudi upravo Vas kao odgovor? Kako onda navesti Google da radi za Vas? Rešenje se zove AD WORDS. Ad words predstavlja način reklamiranja u Google pretraživaču, pri čemu sami određujete budžet, cenu koju ćete platiti za klik, i koliko ćete dnevno potrošiti za jednu reklamu. Uz profesionalno urađene reklame, prave ključne reči i efikasno podešen budžet, dobićete upravo ono što nam je svima cilj - najbolja reklama, na najpoznatijem pretraživaču, prikazana upravo ciljnom kupcu, po minimalnoj ceni!

Zašto adwords?

Razmišljali ste (ili možda probali) o reklamama na TV-u, u novinama ili bilbordima na prometnim mestima? Sigurno ste uvideli da je potrebno da odvojite značajna sredstva za reklamu koja Vam ništa ne garantuje. Ne možete uticati na to koliko će kupaca pod uticajem takve reklame ući u Vašu radnju ili posetiti Vaš sajt. Dakle osim što se od Vas traži da odvojite znatnu svotu novca bez ikakvih garancija za uspeh, ne možete ni izmeriti efekat Vaše reklame.

AdWords Vam pruža kompletnu statistiku, rezultati su precizni i merljivi, plaćate samo onoliko koliko je posetioca ZAISTA KLIKNULO na Vašu Google AdWords reklamu i posetilo Vaš sajt. Naravno nisu sve posete kvalitetne i ne donose sve kupovnu, zato Vam je potreban stručan i ozbiljan tim koji će Vaše reklame podesiti tako da budu servirane upravo ciljnim kupcima.

 

Kako funkcioniše adwords?

AdWords Vam nudi dva osnovna vida reklamiranja: kontekstualno reklamiranje i reklamiranje u pretrazi na osnovu ključinh reči. Kontekstualno reklamiranje Vam pruža mogućnost da se reklamirate na sajtovima sa tematski sličnim sadržajem, što znači da preciznije ciljate svoju interesnu grupu kupaca.

Reklamiranje u pretrazi omogućava da se Vaše reklame pojavljuju u Google pretraživaču kada korisnici ukucaju određene ključne reči. Na ovaj način dolazite do onih kupaca koji traže upravo proizvod ili uslugu koju nudite - Vaša reklama im se pojavljuje u osenčenom delu rezultata pretrage na vrhu ili dnu stranice. Ni u ovom slučaju ne morate brinuti da ćete plaćati više nego što treba ili da će Google Vaše reklame bespotrebno servirati i naaplaćivati po prikazu, jer se to neće dogoditi. Plaćate isključivo po kliku, dakle za posetu onog korisnika koji je tražio ono što Vi nudite, koga je privukla Vaša reklama i koji je posetio Vaš sajt. Ovo su kvalitetne posete koje najčešće vode kupovini.

Važno je napomenuti i to da Google ima odličan sistem zaštite neće dopustiti da konkurencija ili neozbiljni korisnici više puta nepotrebno klikću na Vašu reklamu i da Vam to bude naplaćeno.

Zašto baš mi?

Zato Studio Present čini tim mladih ljudi koji razumeju i svakodnevno istražuju savremeno tržište i kanale marketinga. Pratimo i primenjujemo sve novine i svakodnevno istražujemo i radimo na tome da reklame naših klijenata učinimo boljim i efikasnijim. Naše reklame pokazale su se daleko ispred konkurencije u branšama kojima pripadaju.

Svi članovi našeg tima položili su testove i poseduju Google sertifikat za rad sa AdWords reklamama. Ono što ćemo Vam sigurno pružiti jesu kvalitetne i dobro prilagođene reklame koje će privući veliki broj kvalitetnih posetilaca po minimalnim cenama.

Svakodnevno pratimo statističke pokazatelje za naše klijente i pravovremeno reagujemo na svaki nedostatak ili potrebu za promenom. Do sada nas ni jedna novina na tržištu nije neprijatno iznenadila. Za Vas ćemo redovno pripremati razumljive i konkretne izveštaje kako biste znali na šta je Vaš novac utrošen i šta ste Vi dobili od toga.

Update: 14.01.2014.

Studio Present je postao Google AdWords partner. Četiri godine se učestalo bavimo AdWords oglasima, a od kada je osnovan Google Engage uvideli smo da Google definitivno želi da ulože u Srbiju  tj. da poboljša ovo tržište reklamiranja.

Želeli smo da unapredimo svoje znanje kako bi klijentima mogli ponuditi najkvalitetniju reklamu sa dobrim odnosom uloženog novca i ostvarenog profita. Uz angažovanje svih zaposlenih i uz neizmernu pomoć ljudi iz Google Engage tima Studio Present d.o.o. je postao AdWords partner.

Trenutno smo jedina kompanija u Vojvodini, koja poseduje sertifikat. Možemo nuditi reklame na srpskom, engleskom i mađarskom jeziku.

Šta je potrebno da neka kompanija postane Google AdWords partner?

  • firma mora posedovati minimum jednog sertifikovanog člana (osoba je položila minimum dva testa)
  • korišćenje svih naprednih opcija AdWords reklamiranja, negativne ključne reči, ekstenzije, DisplayAd, pravilno organizovanje kampanja i grupa, kvalitet reklama itd.
  • uspeli smo dostići kvotu od potrošenih 10.000$ u poslednja 3 meseca što je takođe jedan od uslova

Šta je budućnost? Dalje usavršavanje i brušenje zanata reklamiranja, jer ćemo samo tako ostati konkurentni i moći pratiti tempo oglašavanja koje će biti sve veće.

Iskreno zahvaljujemo svim partnerima koji su nam ukazali poverenje i prepustili nam posao reklamiranja njihovih preduzeća.

Google AdWords polisa (odlučili ste se za naše AdWords sluge, pročitajte ovaj dokument.)

 

Preporuke

Pročitajte neka od iskustava naših klijenata i njihove utiske o saradnji sa nama.

Fri, 21 May 2010

Šta reći o njima osim da su sjajan tim! Profesionalnost, brzina i efikasnost su nas prijatno iznenadili. Veoma je veliko zadovoljstvo raditi sa njima, jer za njih nema granica i nemogućih projekata. Najzad smo našli pravu agenciju, koja može da zadovolji sve naše prohteve.

Dielle doo
Fri, 09 Aug 2013

Ekipa Studio Presenta je najjednostavnije receno profesionalna.

FRATELLI'S