Reklamiranje na Google - u (AdWords)

Reklamiranje na Google - u (AdWords)

Google - jedan od prvih pojmova koji nam svima padne na pamet kada pomislimo na Internet. Definitivno se možemo složiti oko toga da mu ni jedan drugi pretraživač nije ravan. Kada želimo nešto da nađemo, kupimo, saznamo... upravo je Google taj koga ćemo pitati i čijim odgovorima verujemo.

Zar ne bi bilo sjajno da korisniku koji želi nešto da pronađe, a Vi mu baš to možete pružiti, Google ponudi upravo Vas kao odgovor? Kako onda navesti Google da radi za Vas?

Rešenje se zove AD WORDS. AdWords predstavlja način reklamiranja u Google pretraživaču, pri čemu sami određujete budžet, cenu koju ćete platiti za klik, i koliko ćete dnevno potrošiti za jednu reklamu.

Uz profesionalno urađene reklame, prave ključne reči i efikasno podešen budžet, dobićete upravo ono što nam je svima cilj - najbolja reklama, na najpoznatijem pretraživaču, prikazana upravo ciljnom kupcu, po minimalnoj ceni!

Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama

Prisustvo na društvnim mrežama - ogromnim virtuelnim zajednicama čiji se broj članova meri milionima i raste iz dana u dan - vrlo je korisno, zapravo neophodno za uspešan marketing. Možemo reći da su danas najpopularnije društvene mreže Fecbook, Twiter i Google +, od kojih svakako moramo izdvojiti Facebook.
 
Facebook fun page je apsolutno neophodan svakoj firmi koja iole brine o svom imidžu i želi da izgradi uspešan brend.
 
Osnovni vidovi marketinga na društvenim mrežama:
 
1. Brend menadžment
2. Facebook reklamiranje (Ads)
3. Aplikacije
 

Email marketing (newsletter) i njegov značaj

Email marketing predstavlja oblik direktnog marketinga kojim se uspostavlja veza sa postojećim ili potencijalnim kupcem.

Na ovaj način kupce možete direktno obaveštavati o Vašim promotivnim aktivnostima, akcijama, društveno odgovornim aktivnostima ili novostima iz Vaše firme, ili uputiti kupcima direkno neku specijalnu ponudu ili pogodnost.

Email je veoma značajan marketing alat. U vreme jake konkurencije kupac se retko odlučuje za kupovinu prilikom prve posete Vašem sajtu. U potrazi za što boljom ponudom, on će svakako obratiti pažnju na informacije i pogodnosti koje ste mu ponudili putem emaila.

Pri tome morate obratiti pažnju da je kupac dobrovoljno pristao da prima Vaše emailove (prijavom na mailing listu) i da u svakom momentu može da se odjavi (unsubscribe). 

Danas email marketing nudi brojne mogućnosti, od automatskog slanja velikog broja mailova istovremeno do kompletnih dizajnerskih rešenja kako biste Vaše proizvode ili usluge što bolje vizuelno predstavili krajnjem korisniku.

Brendiranje

Brendiranje

U vreme izuzetno jake konkurencije na polju marketinga, više nije dovoljno da imate najbolji i najkvalitetniji proizvod, najpovoljniju cenu, najbolju distribucionu mrežu i vrhunsku promociju, najvažnije je koliko i šta o Vašem proizvodu zna i misli prosečni potrošač na ulici. 

Dobro brendiranje danas je ključ uspeha u svakoj delatnosti.

Vizuelni prikaz Vašeg brenda jeste logo ili logotip. Izrada logotipa svakako je zadatak za profesionalce zbog mnogo faktora na koje treba obratiti pažnju. Njegovi oblik i boja moraju izazivati željene emocije a da se pri tome suštinski razlikuju od konkurencije. Njegova forma mora biti originalna i drugačija a opet dovoljno jednostavna da bude postojana u svesti potrošača.

Naš tim Vam nudi usluge kompletnog brendiranja Vaše Internet stranice, od izrade logotipa do dizajnerskih rešenja koja će biti u harmoniji sa Vašom delatnošću i ciljevima. Pored brendiranja sajtova, vršimo brendiranje i drugih Vaših sadržaja na Internetu, poput Facebook stranica, Youtube kanala i slično, uz konstantno održavanje i aktivnosti vezane za unapređenje jednom formiranog brenda.

PR tekstovi i briga o korisnicima

PR tekst i njegov značaj u marketingu

Ukoliko gradite brend svakako Vam, pored ostalih kanala marketinga predlažemo da razmislite o dobrom PR tekstu. PR tekst predstavlja novinarski tekst koji čitaocu prenosi indirektnu poruku o Vašoj organizaciji, proizvodu ili usluzi. 

Važan aspekt dobrog PR teksta je da se on suštinski ne razlikuje od običnog novinarskog teksta tj. da čitaoc u njemu ne nalazi direktnu reklamu već tekst vidi kao nezavisno izveštavanje novinara koje u nekim svojim delovima indirektno prenosi željenu PR poruku. Na ovaj način Vaša poruka dospeva u svest čitaoca kao prirodna, nenametljiva i proverena informacija. Zato je veoma važno da Vaše PR tekstove pišu profesionalci koji ih neće pretvoriti u tekstualne reklame.

 
Ukoliko Vaš PR tekst bude ocenjen kao veoma interesantan novinarski članak vrlo je lako moguće da će ga preuzeti više medija, da će dospeti do velikog kruga čitaoca, i to je odličan i siguran put ka građenju priznatog brenda.

 

Marketing konsalting

Marketing konsalting

Bilo da ste uvideli da Vaša dosadašnja marketing rešenja nisu dala željene rezultate ili se tek upuštate u oblast Internet marketinga, tu smo da Vam pružimo našu stručnu pomoć kroz savete i predavanja. Svojim iskustvom i kompetencijom pomoćićemo Vam da najbolje iskoristite budžet koji ste predvideli za reklamiranje i ukazati Vam kako da pravom kombinacijom marketing alata najbrže dođete do željenih rezultata

Preporuke

Pročitajte neka od iskustava naših klijenata i njihove utiske o saradnji sa nama.

Thu, 27 May 2010

Studio Present je jedan od retkih koji u svom poslovanju neguje, pre svega profesionalni pristup, a u isto vreme uspeva da ostane fleksibilan i lak za saradnju. Odlično izbalansiran tim, spreman da prihvati izazove i efikasno rešava probleme, što je u više navrata potvrđeno tokom naše dosadašnje saradnje.  

Poznanici
Fri, 21 May 2010

Šta reći o njima osim da su sjajan tim! Profesionalnost, brzina i efikasnost su nas prijatno iznenadili. Veoma je veliko zadovoljstvo raditi sa njima, jer za njih nema granica i nemogućih projekata. Najzad smo našli pravu agenciju, koja može da zadovolji sve naše prohteve.

Dielle doo